Blog

Is het slim? Is het handig?

Posted by on 23-07-2017 in Blog | 0 comments

Is het slim? Is het handig?

Ik weet het eigenlijk niet. En ik merk dat dat me klein houdt. Dat ik daardoor niet zo goed durf.
Maar hoort dat niet juist heel erg bij ondernemen? Dat je niet altijd weet hoe het gaat lopen? Je hebt een idee. Je gaat er over brainstormen. Maakt een plan. Een strategie. Zet een aantal doelen.

read more

Waarom kan Instagram alleen op je telefoon?

Posted by on 15-06-2017 in Blog | 0 comments

Waarom kan Instagram alleen op je telefoon?

Gisteren. Een onbewaakt moment. Terwijl ik met 1 hand de kraan aan het opendraaien ben, laat ik met mijn andere hand mijn telefoon vallen. In de wasbak.

read more

Geblokkeerd door Facebook

Posted by on 10-05-2017 in Blog | 0 comments

Geblokkeerd door Facebook

Stel je voor dat je opeens geen berichten meer kunt plaatsen op je Facebook pagina. Het overkwam me van de week.

read more

Ik kan longboarden! (Maar nog niet vloggend :)

Posted by on 1-05-2017 in Blog | 0 comments

Ik kan longboarden! (Maar nog niet vloggend :)

Gisteren lukte het opeens.

Ik had voor mijn jongste dochter een ripstick op de kop getikt tijdens de vrijmarkt. Ik was nog een tijdje in de veronderstelling dat het een waveboard was, maar het heet dus een ripstick. Geloof ik.

read more

Probeer dit handige idee eens om een nieuwe impuls aan je marketing te geven

Posted by on 19-04-2017 in Blog | 0 comments

Probeer dit handige idee eens om een nieuwe impuls aan je marketing te geven

Voel jij je ook weleens als zo’n hamster in een loopwieltje als het gaat om je marketing?

Ja, we willen allemaal meer bezoekers op onze website. Meer zichtbaarheid online. Meer klanten trekken met social media. En dus gaan die marketingwerkzaamheden maar door en door en door (en door en door en door).

read more

Instagram: the time is now.

Posted by on 28-02-2017 in Blog | 7 comments

Instagram: the time is now.

Dertig- en veertigplussers zijn Instagram momenteel in grote getale aan het ontdekken. Wil jij beter zichtbaar worden bij je doelgroep? Durf je het aan om op een informele manier een band op te bouwen met je potentiële klanten? Dan is het nu een goed moment om te starten met Instagram.

read more

Hoe maak ik converterende content? Deel 2: Call to Action.

Posted by on 3-02-2017 in Blog | 0 comments

Hoe maak ik converterende content? Deel 2: Call to Action.

Drie elementen

In dit blog laat ik je de drie belangrijkste elementen zien voor het maken van converterende content. En geef ik je praktische voorbeelden. Lees vooral ook deel 1, over de voorbereiding, als je dat nog niet had gedaan.

read more

Hoe maak ik converterende content? Deel 1: de voorbereiding

Posted by on 20-01-2017 in Blog | 3 comments

Hoe maak ik converterende content? Deel 1: de voorbereiding

Converteren betekent in marketingland dat je je doelgroep aanzet tot het nemen van actie gericht op een bepaald resultaat.

read more

De weg naar betere content: marketing trends 2017

Posted by on 12-01-2017 in Blog | 7 comments

De weg naar betere content: marketing trends 2017

Heb je ook weleens het gevoel dat je met je marketing achter de feiten aan loopt? Dat nieuwe technieken elkaar wel erg snel opvolgen?

Er is iets nieuws uitgevonden. Je duikt erin. Maakt het je eigen. En soms werkt het. Een tijdje.

Maar na het zoveelste nieuwe social media kanaa en lezen over weer een nieuwe marketingtechniek (die natuurlijk nog beter, mooier en sneller resultaat geeft dan eerdere technieken) Wordt het … best vermoeiend.

read more

Doe jij dit 1-2-3’tje al, om meer rendement uit je blog te halen?

Posted by on 2-08-2016 in Blog | 2 comments

Doe jij dit 1-2-3’tje al, om meer rendement uit je blog te halen?

Je blogs lijken weinig aandacht te trekken. Je bent een ondernemer met verstand van zaken. Je schrijft blogs waarmee je je klanten echt helpt. Maar. Er komen te weinig lezers op af. Je twijfelt. Een zakelijk blog schrijven kost tijd. Tijd die je ook kunt gebruiken om e-mails te beantwoorden, om klanten te helpen, je workshops voor te bereiden. Als je blog zo weinig lezers trekt, moet je dan maar stoppen met zakelijk bloggen?

read more