Blog

Waarom kan Instagram alleen op je telefoon?

Door op 15-06-2017 in Blog | 0 comments

Waarom kan Instagram alleen op je telefoon?

Gisteren. Een onbewaakt moment. Terwijl ik met 1 hand de kraan aan het opendraaien ben, laat ik met mijn andere hand mijn telefoon vallen. In de wasbak.

lees verder... »

Geblokkeerd door Facebook

Door op 10-05-2017 in Blog | 0 comments

Geblokkeerd door Facebook

Stel je voor dat je opeens geen berichten meer kunt plaatsen op je Facebook pagina. Het overkwam me van de week.

lees verder... »

Ik kan longboarden! (Maar nog niet vloggend :)

Door op 1-05-2017 in Blog | 0 comments

Ik kan longboarden! (Maar nog niet vloggend :)

Gisteren lukte het opeens.

Ik had voor mijn jongste dochter een ripstick op de kop getikt tijdens de vrijmarkt. Ik was nog een tijdje in de veronderstelling dat het een waveboard was, maar het heet dus een ripstick. Geloof ik.

lees verder... »

Probeer dit handige idee eens om een nieuwe impuls aan je marketing te geven

Door op 19-04-2017 in Blog | 0 comments

Probeer dit handige idee eens om een nieuwe impuls aan je marketing te geven

Voel jij je ook weleens als zo’n hamster in een loopwieltje als het gaat om je marketing?

Ja, we willen allemaal meer bezoekers op onze website. Meer zichtbaarheid online. Meer klanten trekken met social media. En dus gaan die marketingwerkzaamheden maar door en door en door (en door en door en door).

lees verder... »

Instagram: the time is now.

Door op 28-02-2017 in Blog | 7 comments

Instagram: the time is now.

Dertig- en veertigplussers zijn Instagram momenteel in grote getale aan het ontdekken. Wil jij beter zichtbaar worden bij je doelgroep? Durf je het aan om op een informele manier een band op te bouwen met je potentiële klanten? Dan is het nu een goed moment om te starten met Instagram.

lees verder... »

Hoe maak ik converterende content? Deel 2: Call to Action.

Door op 3-02-2017 in Blog | 0 comments

Hoe maak ik converterende content? Deel 2: Call to Action.

Drie elementen

In dit blog laat ik je de drie belangrijkste elementen zien voor het maken van converterende content. En geef ik je praktische voorbeelden. Lees vooral ook deel 1, over de voorbereiding, als je dat nog niet had gedaan.

lees verder... »

Hoe maak ik converterende content? Deel 1: de voorbereiding

Door op 20-01-2017 in Blog | 3 comments

Hoe maak ik converterende content? Deel 1: de voorbereiding

Converteren betekent in marketingland dat je je doelgroep aanzet tot het nemen van actie gericht op een bepaald resultaat.

lees verder... »

De weg naar betere content: marketing trends 2017

Door op 12-01-2017 in Blog | 7 comments

De weg naar betere content: marketing trends 2017

Heb je ook weleens het gevoel dat je met je marketing achter de feiten aan loopt? Dat nieuwe technieken elkaar wel erg snel opvolgen?

Er is iets nieuws uitgevonden. Je duikt erin. Maakt het je eigen. En soms werkt het. Een tijdje.

Maar na het zoveelste nieuwe social media kanaa en lezen over weer een nieuwe marketingtechniek (die natuurlijk nog beter, mooier en sneller resultaat geeft dan eerdere technieken) Wordt het … best vermoeiend.

lees verder... »

Doe jij dit 1-2-3’tje al, om meer rendement uit je blog te halen?

Door op 2-08-2016 in Blog | 2 comments

Doe jij dit 1-2-3’tje al, om meer rendement uit je blog te halen?

Je blogs lijken weinig aandacht te trekken. Je bent een ondernemer met verstand van zaken. Je schrijft blogs waarmee je je klanten echt helpt. Maar. Er komen te weinig lezers op af. Je twijfelt. Een zakelijk blog schrijven kost tijd. Tijd die je ook kunt gebruiken om e-mails te beantwoorden, om klanten te helpen, je workshops voor te bereiden. Als je blog zo weinig lezers trekt, moet je dan maar stoppen met zakelijk bloggen?

lees verder... »

De betere bron voor het bedenken van berichten en blogs

Door op 21-04-2016 in Blog | 10 comments

De betere bron voor het bedenken van berichten en blogs

Je zit er klaar voor. Je gaat een bericht maken voor op Facebook. En daarna een blog schrijven. Alleen…waar blijft de inspiratie?

lees verder... »