Blog

Ik kan longboarden! (Maar nog niet vloggend :)

Posted by on 1-05-2017 in Blog | 0 comments

Ik kan longboarden! (Maar nog niet vloggend :)

Gisteren lukte het opeens.

Ik had voor mijn jongste dochter een ripstick op de kop getikt tijdens de vrijmarkt. Ik was nog een tijdje in de veronderstelling dat het een waveboard was, maar het heet dus een ripstick. Geloof ik.

read more

Probeer dit handige idee eens om een nieuwe impuls aan je marketing te geven

Posted by on 19-04-2017 in Blog | 0 comments

Probeer dit handige idee eens om een nieuwe impuls aan je marketing te geven

Voel jij je ook weleens als zo’n hamster in een loopwieltje als het gaat om je marketing?

Ja, we willen allemaal meer bezoekers op onze website. Meer zichtbaarheid online. Meer klanten trekken met social media. En dus gaan die marketingwerkzaamheden maar door en door en door (en door en door en door).

read more

Instagram: the time is now.

Posted by on 28-02-2017 in Blog | 7 comments

Instagram: the time is now.

Dertig- en veertigplussers zijn Instagram momenteel in grote getale aan het ontdekken. Wil jij beter zichtbaar worden bij je doelgroep? Durf je het aan om op een informele manier een band op te bouwen met je potentiële klanten? Dan is het nu een goed moment om te starten met Instagram.

read more

Hoe maak ik converterende content? Deel 2: Call to Action.

Posted by on 3-02-2017 in Blog | 0 comments

Hoe maak ik converterende content? Deel 2: Call to Action.

Drie elementen

In dit blog laat ik je de drie belangrijkste elementen zien voor het maken van converterende content. En geef ik je praktische voorbeelden. Lees vooral ook deel 1, over de voorbereiding, als je dat nog niet had gedaan.

read more

Hoe maak ik converterende content? Deel 1: de voorbereiding

Posted by on 20-01-2017 in Blog | 3 comments

Hoe maak ik converterende content? Deel 1: de voorbereiding

Converteren betekent in marketingland dat je je doelgroep aanzet tot het nemen van actie gericht op een bepaald resultaat.

read more

De weg naar betere content: marketing trends 2017

Posted by on 12-01-2017 in Blog | 7 comments

De weg naar betere content: marketing trends 2017

Heb je ook weleens het gevoel dat je met je marketing achter de feiten aan loopt? Dat nieuwe technieken elkaar wel erg snel opvolgen?

Er is iets nieuws uitgevonden. Je duikt erin. Maakt het je eigen. En soms werkt het. Een tijdje.

Maar na het zoveelste nieuwe social media kanaa en lezen over weer een nieuwe marketingtechniek (die natuurlijk nog beter, mooier en sneller resultaat geeft dan eerdere technieken) Wordt het … best vermoeiend.

read more

Doe jij dit 1-2-3’tje al, om meer rendement uit je blog te halen?

Posted by on 2-08-2016 in Blog | 2 comments

Doe jij dit 1-2-3’tje al, om meer rendement uit je blog te halen?

Je blogs lijken weinig aandacht te trekken. Je bent een ondernemer met verstand van zaken. Je schrijft blogs waarmee je je klanten echt helpt. Maar. Er komen te weinig lezers op af. Je twijfelt. Een zakelijk blog schrijven kost tijd. Tijd die je ook kunt gebruiken om e-mails te beantwoorden, om klanten te helpen, je workshops voor te bereiden. Als je blog zo weinig lezers trekt, moet je dan maar stoppen met zakelijk bloggen?

read more

De betere bron voor het bedenken van berichten en blogs

Posted by on 21-04-2016 in Blog | 10 comments

De betere bron voor het bedenken van berichten en blogs

Je zit er klaar voor. Je gaat een bericht maken voor op Facebook. En daarna een blog schrijven. Alleen…waar blijft de inspiratie?

read more

Leren over Snapchat

Posted by on 7-04-2016 in Blog | 0 comments

Leren over Snapchat

Het was weer een inspirerende avond bij de Social Media Club Almere gister.

In veel steden is wel een Social Media Club te vinden. Ik ga graag naar die in Almere omdat het kleinschalig is en tegelijkertijd van een hoog niveau. Altijd goede sprekers en onderwerpen. Ze bestaan ondertussen alweer drie jaar.

read more

De valkuil van vertrouwen op via via en mond-tot-mondreclame

Posted by on 18-02-2016 in Blog | 2 comments

De valkuil van vertrouwen op via via en mond-tot-mondreclame

Waarschijnlijk krijg je een groot deel van je klanten “via via” en door mond-tot-mondreclame binnen. Je spreekt mensen op een verjaardag of via je sportclub. Je vertelt wat je doet en zij vertellen het weer door. Voor je het weet bestaat een deel van je klantenkring uit de buurman van je neef, een moeder van school en een vriend van je sportmaatje.

read more